Това излиза от автодатата по данните за колата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подгревни свещи
Collapse
X
-
Ами колегата да каже в крайна сметка има или няма междинна букса. А и вече не знам колко пъти повторих, че е добре веригите да се премерят от пин на ECU до пин на реле-подгрев. Така локализирайки пиновете на ECU - то много бързо щеше да се изясни, коя е актуалната схема.
Всякакви разсъждения на база грешни начални условия са безсмислени.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Сега видях, че колегата в подписа си е писал, че колат му е 150кс. Значи със сигурност е схемата, която ecotronic е показал. В този ред на мисли обяснението ми не важи, защото той е за предишния двигател/версия.
При тези двигатели релето се управлява от двата пина независимо. Следи някаква потенциална разлика в напрежението, което се връща от логиката на релето, но не знам от кой пин колко волта трябва да има.
Нека да каже парт номерата на релетата, които е пробвал, за да видим дали са съвместими.
Също така при тези релета е важен тока да е в относително тесни граници. Което следва, че трябва да се тества всяка свещ под напрежение, за да се види тока ѝ. Защото само с меренето им на съпротивление може да доведе до грешката, за която споменава.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
От предната страница разбрах, че е бил с това: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=5&show=1 , а сега е с това: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&show=1Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Ще си позволя да направя едни разсъждения леко в теоретичен аспект. Навсякъде в документацията се говори за контролер на подгряването. Това за мен означава, че този контролер е подчинен на по-старшия - ECU - то. И като е така, според правилата в "контролерната йерархия" ECU - то трябва да даде задание по един канал (пин 22 или 62) и да получи обратна връзка по другия канал (пин 22 или 62). Възможно е ако има вдигнат флаг за грешка по втория канал, ECU - то изобщо да не подава и задание.
Накратко - трябва първо да се установят ролите на въпросните 2 пина и после, симулирайки двете възможни състояния на флага от обратната връзка, да се разбере и къде е проблема.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеТой е подчинен, но си прави автотест и подава сигнал за готовност(изправност) към ЕКУ-то и чак тогава то му връща управляващ сигнал.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ами пин 38 на ЕКУ-то е описан като Control timer candles (+), а пин 51 - Timer command candles (-), което аз разбирам като: 1.Сигнал(+) от пин 3 на релето към пин 38 на ЕКУ-то - веригите са изправни и в готовност. Следва 2.Сигнал(-) от ЕКУ-то пин 51 към пин 4 на релето - включва се подгряването.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеАми пин 38 на ЕКУ-то е описан като Control timer candles (+), а пин 51 - Timer command candles (-), което аз разбирам като: 1.Сигнал(+) от пин 3 на релето към пин 38 на ЕКУ-то - веригите са изправни и в готовност. Следва 2.Сигнал(-) от ЕКУ-то пин 51 към пин 4 на релето - включва се подгряването.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТочно за това говоря и аз. След като е контролер а не просто реле, би трябвало той да си следи сам за неизправности по периферията си (свещите или захранването) и да променя нивото на напрежението на единия от двата въпросни пина. По това ECU - то се ориентира в ситуацията и или подава управление по другия пин или регистрира грешка и не подава управление.
Ако логическата проверка на релето не минава, той връща определен сигнал по единия пин и по това ЕКУ-то на двигателя разбира, че нещо не е наред и записва грешка, и съответно не активира другия пин за включването на релето.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
На мен ми е интересно друго. Ясно е, че за да подаде команда за подгрев, ECU - то взема впредвид температурата на мотора.
Това означава ли, че при различни температури се обуславя и различна продължителност на подгряването?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНа мен ми е интересно друго. Ясно е, че за да подаде команда за подгрев, ECU - то взема впредвид температурата на мотора.
Това означава ли, че при различни температури се обуславя и различна продължителност на подгряването?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеДа. Има карта за подгрева спрямо температурата на антифриза.Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina
Comment
-
Първоначално публикувано от RomeoJTD Покажи съобщениеМоже ли да я видим тая карта ?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment